پـــیـونـــد خـــــــــــربـــــــــزه

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

سلام نفسم سلام عززیزدلممم

خداااکنه با خیال راحت خواب باشی تازه نتم تمدید شده

چند روز پیش کافینت پست گذاشتم مثل اینکه ارسال نشده :(

الانم میترسم باز بیدار شن باید سریع سیستمو خ کنم

نفس من از خدا میخوام همیشه همراهت باشه یار و یاورت بااشه

تو این لحظه های دووری بهت امیدواری بده سنگ صبورت بااشه رفیق تنهاییت باشه

خداااای مهربونم ببخش منو تازه فهمیدم این دوریا این اتفاقا حکمتش این بوده که من دوباره بهت نزدیک بشم

خدااای قشنگم دوستت دااارم

تازه فهمیدم این دوری ی نعمته 

علی عزیزم بهترررینم

دوستت داااارم

از خدا میخوام مراقب قلب پااکت بااشه

عاطفه تو همیشه بفکرته

همین امشب دعا میکردم تموم موفقیتامونو کنار هم جشن بگیرم که ی شهاب سنگ رد شد

قبلش بخدا گفته بودم خدایا اگه منو علی بهم میرسیم من امشب باید ی شهاب سنگ ببینم 

اون لحظه که از ته دل دعا میکردم دیدم

علی جووونم فقط کافیه صبور بااشی و عااشق

بقول شاعر تو باشی کار سختی نیست

خدا کنه الان که خواابی خواباای خوشکل ببینی

خدایاااااا لبخند میزبان لبای عشقم بااشه نمیگم مهمون چون رفتنیه

عشقم نفسم دوستت داااارم

بپااای قولام هستم

شبت بخیررررر زندگی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 مرداد 13951:36عـلـAtefeـی